čtvrtek 27. srpna 2020

Šila-li jsem, či nešila-li jsem?

8. března 2020, příprava na PPM 2020.
Za dva dny už byla výstava zrušena.
Na mém blogu nechyběly za poslední měsíce jen texty, ale také quilty. Poslední art quilt, kterým byla konvergence Letní slunovrat, jsem došila někdy před rokem a na blog vystavila v listopadu 2019.

Dlouhé odmlčení ale neznamenalo, že bych nešila. Naopak! Věnovala jsem se vytváření quiltů do kolekce Kořeny, kterou jsem chtěla představit na Prague Patchwork Meeting (PPM) v dubnu 2020.


Téma Kořeny jsme si pro PPM 2020 zadaly s mou kamarádkou Markétou Svobodovou, se kterou tvoříme volné umělecké uskupení Na okraji, a se kterou jsme ve vlastní galerii vystavovaly již na PPM v roce 2018. Své quilty z naší připravované společné kolekce jsem během doby představovala pouze v upoutávkách na facebookové stránce uskupení Na okraji i na svém fb profilu.

Když bylo kvůli koronaviru konání PPM 2020 zrušeno, nastalo pro mě vzápětí dlouhé období starostí, o kterém jsem psala už zde. A tak jsem se ani nezamýšlela nad tím, zda mám kolekci Kořeny ukázat, nebo zda mám počkat do jara příštího roku, až proběhne PPM 2021. Nyní, kdy jsem se zase k psaní blogu vrátila, jsem se rozhodla nečekat a svůj podíl na kolekci Kořeny po jednotlivých quiltech představit. Pevně věřím, že i když tím návštěvníky naší galerie připravím o moment překvapení, nemohu je tím ochudit o celkový dojem, protože jsem přesvědčena, že největší síla této kolekce bude v její celistvosti, v jejím celkovém ladění a souznění.

Budu tedy na blog postupně vkládat quilty, které jsem se s jedinou výjimkou rozhodla považovat za dokončené ještě před termínem, ve kterém se mělo konat PPM. To, že quiltům doteď chybí jmenovky i tunely na zavěšení, ovšem za nedokončenost nepočítám.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave