středa 8. prosince 2021

Kabely a tašky

Kolečková nákupní taška 
Tak dlouho jsem dávala na svůj blog jen 105 Plus, že jsem úplně zapomněla na to, že původně byl určen pro prezentaci patchworkových a dalších šitých výrobků.

Toto jsou kabely tašky šité pro aukci, kterou ve prospěch samoživitelek a samoživitelů uspořádala skvělá Simona Vlková. Aukce se konala začátkem září 2021 v Mníšku pod Brdy a bohužel jsem se ze zdravotních důvodů nemohla zúčastnit a seznámit s dalšími skvělými ženami. Ale těší mě, že se všechny tašky prodaly.

Bohužel, jak už je u mě zvykem, dokumentace hotových výrobků není příliš dobrá. Všechny tašky jsou šité ze zbytků, nevyužitých polotovarů a/nebo recyklovaných látek.
 


kabela ze starých džínů

kabelka je doplněná batikovaným šátečkem

další džínová kabela s ruční aplikací barevné vlny 


nákupní taška s reflexními pruhy

malá kabelka do pasu i přes rameno,
určená pro Simonu


2 komentáře:

  1. Hezké tašky jsi našila! Odložených džín mám už také plnou krabici, měla bych se dát do práce.... jenže teď to šití nějak potlačuju, konec konců i můj blog je už spíš kuchařkou, než něčím jiným.... Hezké adventní dny a kupu zdraví! E

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave