sobota 25. prosince 2021

Kabelka/kabela na přání

Když jsme se domlouvali se švagrem, v jakém stylu by měla být kabelka pro jeho přítelkyni, došli jsme k pojmu dámský punk. Jeho požadavkem byla kombinace černé a červené a křivky, já jsem chtěla opět recyklovat staré džíny. 
Kabelka je šitá podle mého oblíbeného střihu bez zipu, který z ní dokáže v případě potřeby udělat nákupní tašku. Neboť i dámy občas potřebují cestou domů koupit chleba a kilo jablek. 

Tašku jsem šila na poslední chvíli a kvůli technickým problémům s šicím strojem, mýma rukama a zejména mou hlavou se mi šití protáhlo přes celou noc z neděle na pondělí. Protože jsem chtěla tašku co nejdřív zabalit a dát Vaškovi k odeslání, nestihla jsem si počkat na denní světlo a víc si pohrát s focením.

Taška má velikost cca 40 x 27 cm. Kapsa je funkční, uvnitř tašky je karabina na klíče.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave