sobota 25. prosince 2021

Deka pro Stellinku (DL 426)

Na ušití deky pro teď již tříletou Stellinku jsem se přihlásila už začátkem srpna, ale tentokrát jsem na obrázky čekala opravdu dlouho. A jak už to bývá, přišly mi 18. listopadu, tedy těsně pře víkendem, kdy vnoučata na návštěvu k nám s sebou přivezla covid. V té době jsem také ještě dodělávala andělíčky pro děti z mateřské školy za jejich vystoupení při rozsvícení obecního vánočního stromečku koncem listopadu.
Po odjezdu dětí jsem onemocněla a trvalo dva týdny, než jsem měla sílu a chuť se do šití pustit.
Maminka Stellinky si přála deku v barvě růžové a fialové a protože jsem některé obrázky měla hodně malé, rozhodla jsem si pohrát s malými, třícentimetrovými čtverečky. Nakonec mě  napadlo na spojovací pruhy pro zjemnění přidat bílé hvězdy. 
Tentokrát jsem všechny obrázky prošila celoplošným vzorem, malé čtverečky jsem zpevnila prošitými lístečky volným quiltováním a spojovací proužky jsou přišité rovným stehem kráčející patkou.
Deku na zádíčka dodaly Deky z lásky, stejně jako polštářky pro bratříčky malé Stellinky.

jeden obrázek mi chyběl, tak jsem ho vyšila




























Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave