středa 11. listopadu 2020

Kostky a pexeso pro Toníčka

 


Toníček je můj nejmladší vnouček a má ode mě nejvíc ušitých věcí a hraček ze všech vnoučat, protože se narodil v době, kdy už jsem doma a mám čas a chuť si hrát. Ještě v době, kdy nebyl na světě a měl pracovní jméno Vendelín, jsem mu ušila deku, hnízdečko a muchláčka.

 


Letos na jaře Toníček dostal "mimozemšťana a sůvičkovou hračku, v létě pak košík látkových kostek ze zbytků a teď na podzim tři sady látkového pexesa a leporelo, vše šité z potištěných panelů.

Protože teď v době koronavirové není záhodno jezdit na návštěvy, notabene přes celou republiku, tak ty poslední hračky posílám poštou a doufám, že se budou líbit. A protože je to překvapení, tento článek odtajním až po doručení balíčku.





 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave