středa 29. května 2013

Hvězdy na Zemi pro Vláďu a Milku


Hvězdy na zemi


Po několika dekách ze zbytků a českých látek jsem se odvážila šít z látek z Ameriky, z kolekce Blush fabric by Basic Grey for Moda. Tentokrát byly deky určeny pro syna Vláďu a jeho partnerku Milku. 

Z kolekce jsem vybrala jemné barvy, stejné, jako jsou oni. 





Poprvé v životě jsem se dotýkala pravých patchworkových látek, jemných, hladkých, hustých a pevných. Měla jsem strach do nich říznout.

látky z kolekce Blush fabric by Basic Grey for Moda
nakonec jsem se odvážila a ušila první bloky
nedočkavě zkouším, jak asi bude deka vypadat, zda je bílý lem to pravé
Mikeš s Bertíkem také milují patchwork :-)
Hvězdy pro "Báďu" - poznají se podle té tyrkysové hvězdy vlevo dole
a také podle hnědého lemu
opět jsem kombinovala rovné prošívání s quiltováním z ruky
Hvězdy pro Milku - hvězda vpravo dole je růžová
stejně jako olemování
vatelín byl hodně silný, takže hvězdy jsou plastické
Bertíkovi se deka podle všeho opravdu líbila

Deky mají rozměr 140x210 cm a fotila jsem je 1. září 2010.








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave