čtvrtek 30. května 2013

Dinodeky pro Tádu a Máťu

Dinodeky


Dinodeky jsem šila Tádovi a Matýskovi k Vánocům v roce 2010. Po pravdě řečeno, tak úplně jsem nestíhala, a tak jsem deky došívala ještě 25. prosince večer, pak vyprala, usušila, 26. prosince vyfotila, zabalila je a stačila je strčit pod stromeček těsně před tím, než se kluci přišli podívat, co jim Ježíšek u babičky a dědy nechal.





Obrázky půvabných dinosaurů mi nakreslila šikovná kamarádka Jindra, které touto cestou ještě jednou děkuji.

O aplikacích jsem nevěděla nic, tak jsem si je nakreslila na látku a vystřihla.
Zkusmo jsem je postupně dávala na podklad.
Teprve pak jsem je dávala na zažehlovací vliselín, postupně zažehlovala vrstvy a potom znovu vystřihovala.
Zkouším si pozadí a Bertík to přísně pozoruje. :-)
Dinodeka pro Tádu






Když jsem fotila, tak samozřejmě foukal silný vítr, jenže já jsem na bezvětří čekat prostě nemohla.
Dinodeka pro Matýska






na zádíčka jsem použila příjemný flanel

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave