středa 29. května 2013

Duhovky pro Lucku a Tomáše

Duhovky

Další partnerské deky jsem šila pro dceru Lucii a jejího manžela Tomáše. I na těchto dekách je znát moje okouzlení scrapy a magií barev, deky jsou výrazné a založené na kontrastech.

V dekách je opět silný vatelín, quiltování tvoří jakési kytičky.



Když jsem začala s Patchworkem, chodila jsem často do Bellusu, tehdy ještě na Smíchově, okukovala látky, nitě, quilty na stěnách a hlavně si postupně dokupovala všechny staré Švadlenky, kterými jsem stále dokola listovala. Prohlížela jsem si obrázky, vstřebávala rady a nacházela inspirace. Možná, že i tyto deky mají svůj předobraz právě tady. 

je až neuvěřitelné, že na fotce jsou dvě budoucí deky
zatím nic moc, ale ono se to snad zlepší
no prosím, stačí přidat trochu červené a hned je to veselejší
Duhovka pro Lucku

Deky mají klasický rozměr 140 x 200 cm a fotila jsem je 5. července 2010.

Duhovka pro Tomáše

zádíčka

zepředu působí quiltování úplně jinak



2 komentáře:

  1. deky jsou skvostné !!!
    Moc se ti povedly a to prošívání je parááádní ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju, Renatko. Až se stydím, jsou to začátky, kdy jsem nic neuměla a všechno bylo poprvé. Je vlastně hezké na to vzpomínat. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave