středa 2. prosince 2020

Drobné dárky a šití pro charitu

vánoční sada pro sestřenici Ester
Každý podzim šiju drobné věci pro různé dobročinné akce i jako dárky, proto je nemohu ukazovat dříve, než jsou věci na místě určení, nebo je příjemce pozná alespoň virtuálně.

Tradičně jsem ušila dvě tašky pro Kašparovo taškaření. Vzhledem ke koronavirovým omezením jsem je ještě neodeslala, protože jsem dlouho nevěděla, jak to s taškařením bude. Teď už vím, že proběhne na jaře, tak tašky pošlu až po Vánocích, nemá smysl teď jimi zatěžovat poštu.

Další taška směřovala na dobročinnou akci a ta poslední mi zbyla pro strýčka Příhodu. Nebo pro mně?

Dvě tašky jsou ze zbytků látky tuším z IKEA, s mnou oblíbenými velkými kapsami na ruku a s karabinkou na klíče. Všechny tašky jsou vypodšívkované.


taška pro Kašpara


a její dvojče pro Zvířetník

Další dvě tašky jsou scrapové, ta pro Kašpara je větší. Obě mají zapínání na druk a v kapse poutko na karabinku na klíče. Jsou podšívkované.

širší taška pro Kašpara

menší z tašek


Jako obvykle jsme se skupinou švadlenek ze Zvířetníku šily polštářky pro domov seniorů. Tentokrát nás bylo sedm, takže polštářků byla úctyhodná hromada, neboť každá šijeme polštářky tři. 

můj polštářkový příspěvek

a všechny polštářky pohromadě

Pustila jsem se také do šití vánočních štol a k nim ladících podkafíček. Většinou do rodiny a dokonce i jsem ušila i jednu pro sebe. Tak nějak jsem si nevěděla rady s focením (ano, nebaví mě fotky aranžovat), tak jsem to vzala hákem. Podkafíčka jsem šila později a ty jsem nezdokumentovala vůbec. 

vánoční štoly ve stylu páté přes deváté

sada prostírání, které snad není jen vánoční

sada vánočních ubrusů pro dobročinnou akci

z předtištěných panelů ušitá látkové pexesa
a knížka pro Toníčka



2 komentáře:

  1. Teda Alenko, ty jsi tak výkonná! Krásné věci máš. Velký dík, že jsi. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jamalko, jsi jeden z nejlaskavějších lidí, které znám. To jen tak vypadá, že jsem výkonná, je to shrnutí za několik měsíců. Pak to v jednom článku vypadá skoro impozantně. :)

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave