středa 22. března 2017

Karlův most - projekt BPK Ústřižky staré Prahy


Karlův most, projekt Ústřižky staré Prahy (detail)
Projekt Ústřižky staré Prahy zorganizovala v rámci BPK paní Marcela Listíková a celá kolekce několika desítek quiltů bude poprvé představena na 11. PPM.

Rozměr quiltů je 70 x 40 cm na výšku nebo na šířku, téma stará Praha. 


Zadání ústřižky jsem vzala doslova, resp. jsem z ústřižků udělala útržky a technikou boro jsem je našila na podklad.


Původně jsem zamýšlela udělat quilt mlžný, bez barev, přesně podle fotky, kterou jsem si pořídila, abych měla nějaké proporcionální vodítko. Ale quilt se vzepřel, žádal si barvy, a tak jsem nakonec ušila prosluněnou impresi. Ten most se mi tam ani moc nechtělo dávat s tím, že se jedná o starší než starou Prahu, ale zadání je zadání, takže tam nakonec most je, i se sochami.

Karlův most, projekt Ústřižky staré Prahy (detail)

Karlův most, projekt Ústřižky staré Prahy (detail)

Karlův most, projekt Ústřižky staré Prahy


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave