neděle 29. ledna 2017

Můj quilt ve videu Ricky Timse a časopise Magic Patch

Nečekaná pocta a nečekaná radost

Svět patchworku je nekonečný a žije v něm tolik obdivuhodných tvůrčích osobností, že snad ani není v lidských silách je všechny poznat, vidět jejich díla a způsob, jakým tvoří. Ale jsou jména, která zná snad každý. Například Ricky Tims. 

Měla jsem možnost vidět ve filmech, jak Ricky Tims šije a quiltuje - a žasla jsem. Obdivovala jsem jeho quilty na výstavě. Také mám doma jeho knížku o konvergencích, kterou jsem dostala od kamarádky a kterou jsem mnohokrát listovala a byla nadšená z toho, jaké možnosti konvergence nabízejí.

Prostě - Ricky Tims je pro mě velká hvězda. Proto mě nesmírně potěšilo, když jsem objevila, že na svůj blog umístil video s obrázky quiltů z letošního PPM, mezi než zařadil i obrázek mé konvergence Město/City.

Mám radost - vlastně ne, jsem ukrutně pyšná a jsem ukrutně šťastná.  A tak se tu prostě musím pochlubit.

Odkaz na video na blogu Rickyho Timse naleznete ZDE.

P.S. Stejný quilt byl prezentován i v časopise Magic Patch č. 117 z roku 2015.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave