sobota 5. března 2016

Konvergence Čas moře

konvergence Čas moře

Je to bezmála rok, co jsem ušila konvergenci Čas žít. Začala jsem na ní pracovat dříve, než jsem se dozvěděla, že tématem pro 10. ročník PPM v roce 2016 Čas.

Rozhodla jsem se tedy konvergenci Čas žít přihlásit do soutěže a pak mě napadlo, že bych mohla ušít triptych na téma čas.

Druhou konvergencí je Čas moře. Vzpomínka na dobu, kdy čas ještě nepatřil lidem.





Látky jsem vybrala docela divoké, ale věřila jsem, že se prolnou, spojí a doplní.

látky konvergenci Čas moře

látky na konvergenci Čas moře
Myslím, že to docela vyšlo. Konvergenci jsem pak ještě doplnila aplikacemi. 
konvergence Čas moře
Problém nastal s quiltováním. První bylo ve vlnách a ve spirálách, ale nelíbilo se mi, tak jsem ho vypárala a prošívala znovu. Ani s tímto quiltováním nejsem úplně spokojená, ale už se tím nic nedá dělat.

Velký problém jsem měla s focením. Buď bylo sluníčko hodně ostré a pohlcovalo detaily, nebo hodně šikmé, nebo chybělo úplně. Momentálně nemohu udělat nové fotky, protože quilt už je odeslaný na PPM.






Quilt má rozměry 85 x 85 cm.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave