neděle 6. března 2016

Deka pro Kryštůfka

deka pro Kryštůfka

Když jsem v létě roku 2014 šila deku pro tehdy půlroční Emičku, tak mě ani ve snu nepadlo, že budu tak brzo šít deku pro jejího půlročního brášku Kryštůfka.

Snažila jsem se, aby Kryštůfkova deka byla ve stejném duchu, ale aby byla klukovská. Snad se to podařilo.

Na dece jsou prostřídané barevné jednoduché čtverce se čtverci, na nichž jsou aplikace. Na rozdíl od letní louky, která je dece Emičky, jsem použila mořské motivy.




deka pro Kryštůfka - detail
deka pro Kryštůfka - zádíčka


deka pro Kryštůfka

deka pro Kryštůfka a deka pro Emičku

Deka má rozměr 82 x 113 cm, je tedy o fous menší, než ta pro Emičku. Sice jsem ji ušila úplně stejně velkou, ale po vyprání se kapánek stáhla, na což jsem při měření úplně zapomněla.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave