úterý 11. března 2014

Deka pro Filípka (DL-96)

deka pro Filípka

Po dece pro Filipa byla na řadě deka pro Filípka (projekt č. 96).

Filípek je krásný, chytrý a komunikativní čtyřletý chlapeček, který téměř neslyší. Nosí naslouchátka a je čekatelem na kochleární implantát.

Když jsem se přihlásila na ušití deky pro Filípka, přihlásila jsem se současně na blok se jménem a dva bloky s obrázky, protože jsem měla chuť vyzkoušet si něco nového - ušít jmenovkový panel. Moc mě to bavilo a při přípravě jsem si pěkně vyhrála. Doufám, že se vláček se zvířátky bude Filípkovi líbit, a určitě si budu chtít ještě někdy podobně pohrát se jménem na nějakou deku. Možná už na tu příští pro Adélku.


kvůli proporcím jsem si radši udělala papírový model
Když mi přišly obrázky, nastala má oblíbená skládačka. Tentokrát ale vlastně nebylo moc možností, skládačka sedla na první pokus. Ve finále pak došlo ještě k jedné malé změně.


tentokrát jsem u barevných obrázku nechala původní velikost
jmenovkový panel ušila Vave
aplikaci mašinky ušila Vera z Brna
mašinku vyšila Monika Vágnerová z Jaroměře
aplikaci mašinky ušila Vera z Brna
aplikaci mašinky ušila Vera z Brna
mašinku vyšila Jiřina z Třemošné
barevný vláček vyšila Hami

Na zádíčka jsem doma našla látku s "lentilkami", bylo jí přesně na deku pro Filípka.
puntíky vpředu, puntíčky vzadu
deka pro Filípka - zádíčka
Díky barevnému pozadí obrázků je deka báječně veselá. Snad udělá Filípkovi radost.
Deka pro Filípka má velikost 106 x 129 cm.

12 komentářů:

  1. Parádní deka a ten jmenovkový panel se Ti moc povedl! Ovšem mašinky taky nemají chybu, Filípek bude nadšený, dík vám všem za deky. Deky z lásky je úžasný projekt.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Asterisko. Doufám, že se deka bude Filípkovi líbit, až ji v pondělí dostane. Deka už je sice u nich na poště, ale Filípek s maminkou jsou v Praze v Motole, Filípek právě dostává ten implantát. Držím mu moc palce.

      Vymazat
  2. Je krásná, veselá. Ta puntíkatá látka vpředu nemá chybu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju, Věruško. Ta krásná látka je od Dášenky z obchůdku ve Vlašimi, kupovala jsem ji při podzimním Včeličkování.

      Vymazat
  3. Krásná deka a ten jmenovkový panel je super nápad. Moc se mi líbí. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Maruško. Mašinku se zvířátky a písmeny jsem šila s velkým potěšením, snad se bude Filípkovi líbit.

      Vymazat
  4. jsi nejlepší láskodeková švadla j.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ti, Jamalko, ale přesně to samé si myslím o Tobě. :o)

      Vymazat
  5. "Jak je důležité míti Filipa"..., si pokaždé říkám, že máš ty, aby se ti vždy deky povedly dát tak krásně dohromady:-D!!!
    Zrovna jsem také "fazonovala" jedno jméno:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o) Děkuju, Renatko. Doufám, že se uvidíme za měsíc ve Vlašimi. A taky doufám, že budu moct vidět tvé-afgánské krajky na výstavě, je to moc zajímavé a krásné.

      Vymazat
  6. moc se mi líbí jak jsi "rozbila" plochu a užasně začlenila jmenovkový panel.
    Deka je nádherná ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ti, Renatko. Vlastně jsi mě k nápadu vytvořit jmenovkový panel přivedla Ty, když jsi ušila velkou jmenovku pro Antonia, brášku paterčat. Já jsem z ní pak udělala vzducholoď a tak vlastně vznikl první jmenovkový panel. :o)

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave