čtvrtek 5. prosince 2013

Vánoce pro paterčata poosmé

Milé švadlenky, 


dnes ráno jsem vyzvedla na poště čtyři balíčky, ale k otevření jsem se dostala až teď. Vlastně jsem si udělala netradičního Mikuláše.

Rozbalila jsem si jeden balíček po druhém, nakonec jsem si nechala velkou krabici od DanyL. Nejdřív jsem našla kouzelnou hračku od Lenky, pak deku pro Terezku a deku pro Deniela, a nakonec jsem z bedny vylovila čtyři krásné polštářky-hračky.

Děkuju vám, krásně jste mi rozsvítily den. Vlastně večer. :o)

Všechny věci jsou nádherné a já vám všem moc děkuju za ušití úžasných věcí. Už mám všechno u sebe, jen ještě čekám na deku pro Martina, která by měla být na cestě.

Už se domlouvám na předání věcí. Paní, která předání zprostředkuje, je momentálně do konce týdne v zahraničí., tak se domluvíme po jejím návratu. Ráda bych věci předala příští týden. Taky chci pro nás všechny domluvit nějakou dokumentaci z předání věcí. 

Určitě vám dám tady na blogu vědět, co a kdy se bude dít.

Zítra bych ráda vyfotila za denního světla všechny věci a o víkendu sem dala obrázky. Doufám, že půjde fotit venku, kde vycházejí barvy nejlépe.

Ještě jednou vám děkuju za to, že jste věnovaly svůj čas, um i materiál, abyste udělaly radost rodině paterčat.


Přeju Vám klidný adventní čas.

Vave

4 komentáře:

  1. Bravo, už se těším na foto:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Renatko. Fotky se mi bohužel nepovedlo udělat, snad zítra či pozítří, až přestane foukat.

      Vymazat
  2. těším se na fotodokumentaci :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel se mi dneska nepodařilo vyfotit nic, venku hrozně moc foukalo a doma to kvůli probíhajícím pracím nešlo. Doufám ale, že se to přes víkend podaří, vítr se snad má utišit během zítřka.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave