pátek 6. prosince 2013

Deka pro Antonia

Tentokrát nejde o jednu z Dek z lásky, tohle je deka pro staršího brášku paterčat. 

V rámci akce "Vánoce pro paterčata" jsme se s ostatními švadlenkami rozhodly ušít hračku, polštářek a deku i Antoniovi, aby mu to nebylo líto.

Krásné obrázky na deku ušily Renata a Viera.

Renata z Nového Hrozenkova pravidelně šije pro Deky z lásky, tak jsem věděla s jistotou, že obrázky na deku pro Antonia  budou pěkné. S Vierkou se samy domluvily na tématu obrázků a protože Vierka šije také velice pěkně, přišly mi samé krásné aplikace dopravních prostředků. 

Překvapením pro mě byl netypický dvojitý blok se jménem Antonia. Moc se mi líbil, ale nevěděla jsem si nejdřív rady s uspořádáním deky.


tak takhle to nepůjde
Když jsem se s Renatkou domluvila, že jeden obrázek můžeme použít pro Deky z lásky, začala se podoba deky rýsovat.


tohle už je lepší
Nakonec jsem vymyslela, že nahoře v modrém poli bude ponorka. Pak přišel manžel a povídal: proč neuděláš vzducholoď? Ponorka nahoře nemá žádnou logiku. A protože měl pravdu, ušila jsem vzducholoď. :o)

jmenovku ušila Renata
obrázek od Vierky
obrázek od Renaty z Nového Hrozenkova
obrázek od Vierky
obrázek od Vierky
obrázek od Renaty z Nového Hrozenkova
obrázek od Renaty z Nového Hrozenkova
na zádíčka se mi povedlo sehnat stylovou látku

Deka pro Antonia má rozměry 100 x 130 cm.

4 komentáře:

  1. Děkuju Ti, milá Ajko. Obdivuju, že si najdeš při svých aktivitách ještě čas prohlížet můj blog a napsat mi vždycky pár milých slov. Opravdu děkuju. Já tohle momentálně bohužel vůbec nestíhám, a tak mi utíká spousta krásných věcí.

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko nááádherně (ostatně jako vždy ) jsi dala deku do kupy. Vždycky se divím kam na ty nápady chodíš !!! Co deka to originální zpracování.
    Je nádherná ,barevná , vymazlená a to quiltování ... to je něco !!!
    Ta se prostě musí líbit :o)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave