pátek 4. února 2022

Deka pro Tádu


Na podzim roku 2019 jsem ušila všem vnoučatům deky. Nejstarší vnuk Tadeáš z ní ale už stačil vyrůst, tak jsem mu slíbila novou scrapovku. Původně jsem ji chtěla stihnout do Vánoc, ale covid mi koncem listopadu kapánek přistřihl křídla.

Konečně jsem ji ale došila. Táda má rád zelenou barvu a tak doufám, že se mu deka bude líbit a že mu chvilku vydrží. Měla by, je mu patnáct a deka má rozměry 145 x 210 cm. Deka je jednoduše prošitá ve svislých pruzích.











2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Děkuju moc, Pády. Kdybys jen věděla, jak jsme na Tebe myslela, když jsem párala kus prvního quiltování a dělala to druhé. :) Prostě už jiná nebudu, než jednoduchá. :)

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave