pátek 22. listopadu 2019

Námořnická sada a jedna želva navrch

pirátský pyžamozřiut
Zadání znělo: jeden pyžamožrout a tři polštářky v pirátském či námořnickém ladění a jeden pyžamožrout bude třeba... třeba želva.

Co je to pyžamožrout, to jsem musela nejdřív nastudovat. Naštěstí na internetu bylo dost obrázků i pár volně dostupných návodů. Jako obvykle jsem si z každého vzala něco, doplnila to něčím podle sebe a pirátský pyžamožrout byl na světě,

Polštářky jsem ušila jednoduché, moderní, bez složitého prošívání. Na jeden jsem našila kapsu s klopou, protože každý pirát potřebuje mít nějakou tu truhlu na své poklady. Celá pirátská sada je zhotovena z pruhovaných a puntíkatých látek.

Želví pyžamožrout mi dal dost zabrat, žádný z vlastních návrhů se mi nelíbil, až jsem si vzpomněla na látku s ulitami. Napadlo mě, že ulity můžou vytvořit zajímavou kresbu na krunýři. A protože paní želva je parádnice, dostala i klobouček.

Zadní strany pyžamožroutů jsou

Doufám, že všechny věci udělají pod stromeček dětem radost.

námořnické polštářky 

námořnické polštářky 

pyžamožrouti

za zadní strany jsou pyžamožrouti mazlící

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave