pátek 12. října 2018

Na okraji jako hosté ve Vlašimi

Když už jsem se jednou rozhodla, že budu psát blog, tak bych neměla mít snahu vynechat hned vzápětí, zvláště když mám za sebou tak důležitou událost jako vernisáž výstavy. Lépe řečeno máme, protože již podruhé spolu s kamarádkou Markétou Svobodovou vystavujeme jako umělecké sdružení Na okraji.

Tentokrát vystavujeme jako hosté v rámci výstavy Podblanického patchworku Vlašim, která potrvá až do 23. listopadu 2018.

Součástí naší expozice je část kolekce Ve vzduchu, kterou jsme prezentovaly ve své galerii na  letošním, již 12. PPM, ale i quilty vystavené na PPM v uplynulých letech. Markétka poprvé vystavila své nádherné umělecké panenky a medvídky a já jsem rovněž poprvé představila své miniaturní šité obrázky.

Vernisáž zahájila fundovaným úvodním projevem paní Jana Štěrbová, která se mimo jiné zmínila, jak ji těší, že se ve Vlašimi letos vedle tradičního a užitného patchworku prezentují i moderní a art quilty. O naší expozici se zmínila tak pochvalně, že nás obě dojala.

stava se koná v krásném prostředí na zámku ve Vlašimi a její součástí je i velice zajímavá kolekce menších quiltů Momenty magické Prahy. A také letos v rámci výstavy probíhá aukce ve prospěch charitativního spolku Deky z lásky, které se ujal přední aukční dům Vltavín. V aukci se draží klasické i art quilty a další patchworkové projekty, které ve prospěch spolku Deky z lásky věnovaly jednotlivé patchworkářky i patchworkové kluby z celé republiky.
















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave