čtvrtek 23. srpna 2018

Mini quilt Léto/Summer


Tento mini quilt jsem začala šít na Polabském Montmartre, abych si ten krásný den ještě víc užila. K pokračování jsem se přes léto kvůlipráci na zahradě  dostávala pouze sporadicky, ale přece jen když se po chvilkách přidá steh ke stehu, nakonec je hotovo.

Obrázek se jmenuje Léto/Summer a má rozměry 28x40 cm. Aplikace z hedvábí jsem přišívala ručně na podklad, který jsem vloni obarvila pomocí rostlin.



Quilt je prošitý technikou boro.

Konečnou podobu získal mini quilt v létě 2019.

1 komentář:

  1. Milá Vave - dneska dorazil a musím říct, že fotka vůbec nevystihuje to, jak vypadá doopravdy. Tak za prvé mne překvapil rozměr - je to docela velký obrázek (nějak jsem si jeho velikost představovala jako loňskou kočku, co mám taky od tebe). A za druhé - je krásný, má nápad, vtip a um a já v něm to léto vidím a vůbec, tahle metoda se mi líbí velice velmi. Mám představu, že to bude vítací obraz!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave