pondělí 27. června 2016

Druhý ubrus pro Blážu

ubrus pro Blážu

Před časem jsem šila ubrus na konferenční stolek pro Lenku (Lenka Blaza) - zde.   Zdá se, že jí líbil, protože si u mě objednala další. 

Potěšilo mě to, protože Bláža je náročný zákazník s osobitým vkusem a vysokým standardem. Preferuje moderní a jednoduchý styl, který mě poslední době oslovuje čím dál víc.




Bláža si bohužel na svůj ubrus musela nějaký čas počkat, protože sehnat hezkou šedou látku je vždycky velký problém. Nakonec mi pomohly děvčata ze skupiny Patchworkářky na facebooku, jmenovitě Jana Dohnalová, která mi dala tip na tuto skvělou šedou látku.

A brzo začnu shánět další zajímavou šedou, protože mám od Bláži další zakázku, tentokrát na ubrus vánoční.

Ubrus má rozměry 120 x 55 cm a je hustě proquiltovaný šedou a vínovou nití.


vínovou nití je na ubruse vytvořen labyrint


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave