středa 6. května 2015

Deka pro Vanessku

aplikace na dece pro Vanessku
Vanesska je krásná a roztomilá dvouletá sestřenice mé vnučky Emičky a protože brzo bude mít svátek, rozhodla jsem se, že jí ušiju deku.

Vanesska miluje kachničky a tak nemohly na dece chybět.

Dlouho jsem marně přemýšlela, jakou podobu by měla deka mít, aby se i se žlutými kachničkami hodila do Vanessčina bílo-růžového pokojíčku.

Víceméně intuitivně jsem si na PPM nakoupila nějaké látky a pak čekala jednak na volný čas, jednak na okamžik "Aha!" Nakonec mě napadl nekonečný potůček obtékající ostrůvek s domečkem, ve kterém můžou bydlet kachničky. Nebo třeba Vanesska. :o)

Vzor aplikace kachniček je koupený a kachničky jsou ušité na vyšívacím stroji, všechny ostatní aplikace jsem si namalovala sama a ušila na stroji šicím.

deka pro Vanessku - aplikace kachniček
deka pro Vanessku - aplikace kachničky
deka pro Vanessku - zádíčka s malými růžičkami

deka pro Vanessku 
Aplikovaný obrázek je na dece na šířku a deka má velikost cca 100 x 130 cm.


4 komentáře:

  1. to je krása ... človek sa musí jednoducho usmievať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, Marti. Cením si Vaší/Tvé pochvaly, protože šiješ nádherné věci.

      Vymazat
  2. Pááni ... ta je nádherná ... taková oáza klidu:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave