úterý 17. února 2015

Deka pro Kubu (DL-176)

Když byla vypsána deka pro Kubu, byla jsem už přihlášená na ušití dek pro jiné děti. Říkala jsem si, že je škoda, že pro Kubu nemůžu šít, protože se mi moc líbily jeho fotky. Na první má krásný šibalský úsměv a na druhé je oblečený za indiána a pro indiány mám odjakživa slabost.

Čas běžel, jiné slíbené deky jsem měla rozešité či ušité, a na deku pro Kubu stále nikdo nebyl napsaný. A tak jsem se nakonec na deku pro Kubu přece jen mohla přihlásit.

Peříčka z čelenky, která Kubovi na fotce zasahují do tváře, ve mně vzbuzovala představu indiánského válečného maskování, stejně jako požadovaná barevnost, tedy modrá, zelená, žlutá a červená barva deky. Bylo jasné, že na dece musí být proužky v těchto barvách.



skládání obrázků - nakonec jsem ještě dva přehodila
Když jsem fotila hotovou deku, byla u nás nízká inverzní oblačnost. Barvy na fotkách proto bohužel vycházejí ostřejší a tmavší, než jsou ve skutečnosti. 

jmenovku - aplikaci ušila Anita S.
hasičské auto vyšila Marcela z Jetětic
kočičku vyšila neznámá švadlenka z Proglasu
aplikaci sanitky ušila Iva
hasičské auto vyšila Hana, Rousínov
aplikaci kočky ušila Iva
kočičky vyšila Jana Tom
policejní auto vyšila Marcela z Jetětic
aplikaci požárního auta ušila Iva
aplikaci červeného auta ušila Makra Chrudim
aplikaci Soptíka ušila Anita S.
sanitku vyšila Zdena, Teplice
látku na zádíčka poskytly Deky z lásky
logo dek z lásky a věnování jsem umístila do autíček

Deka pro Kubu má po proquiltování a vyprání bez žehlení velikost 115 x 145 cm.

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuju moc, milá Ajko. Doufám, že z ní Kuba bude mít radost.

      Vymazat
  2. Alenko, moc se Ti povedla.Barevné čtverečky pěkně deku prozářily. Líbí se mi i nápad na zádíčkách - logo v autíčkách.
    Jsem ráda, že jsem se s Tebou na dálku pracovně setkala a trochu přispěla čtverečkem k dece. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Maruško. Myslím, že jsme se při sití nepotkaly ani poprvé, ani naposled. :o)

      Vymazat
  3. další krasavice do Tvého alba :o) Moc se Ti povedla ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ti, Renatko. To album, které jsi vymyslela a udělala, je fantastické. Však na PPM si ho budou moct prohlédnout všichni.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave