sobota 15. listopadu 2014

Zvířetnická aukce 2014

polštářky pro hospic šilo sedm švadlenek
Již několik let touto dobou pořádají lidé sdružení kolem Zvířetníku na Neviditelném psovi dobročinnou aukci. Aukce probíhá prostřednictvím neveřejného alba na rajčeti.

Sami mezi sebou tam dražíme vlastní výrobky a výtěžek pak používáme na pomoc zvířatům, zejména na kastrace volně žijících koček, občas také podporujeme záchrannou stanici pro veverky nebo psí útulky.




Protože jsem si letos koupila vyšívací stroj, rozhodla jsem se ho při výrobě věcí do aukce co nejvíc využít, a tak jsem vyšívala a vyšívala a vyšívala. :o)

tento polštářek byl určen jako cena v tipovací soutěži, viz níže
polštářek do aukce "Strom života" 
Polštářky mají rozměr cca 40 x 40 cm a jsou na skrytý zip.


vánoční prostírání "Hejno koček pod stromeček"
Předměty do aukce pojmenovala "ředitelka aukční síně" Matylda a protože to jsou názvy vtipné, název jsem jim ponechala. 

Prostírání jsem ušila šest, do aukce dala jen čtyři. Dvě prostírání jsou určeny jako vánoční dárek. Kočičky měly být vlastně aplikace, ve své nezkušenosti jsem je ale jen vyšila. A jsem ráda, že tomu tak je, protože mi takhle kočičky přijdou hezčí a jemnější.

velikost 31 x 41 cm, každá kočička je jiná
Součástí aukce je tradičně i tzv. "vykupování" polštářků, které ušije několik piškbab, čili patchworkářek. Polštářky bývají určeny pro hospic sv. Štěpána v Litoměřicích nebo pro onkologii v Masarykově nemocnici v Ústí nad Labem. Letos jsme opět šily pro hospic. 

Oproti předcházejícím letům přibyly dvě nové švadleny a šilo nás tedy sedm. Další novinkou bylo, že jsme si samy pro sebe daly zadání, jak mají polštářky vypadat. Každá měla ušít tři polštářky, přičemž jeden měl obsahovat hvězdu, jeden srub a ten třetí byl "volná jízda".

můj scrapový srub
na hvězdu jsem zužitkovala zbylý polotovar z jiného projektu
středový (opět) srub jsem dostala v létě od Hanky a teď ho použila

Fotografie polštářků jsou na rajčeti bez jména autorky a všichni "návštěvníci aukční síně" mají možnost si tipnout, která z nás kterou trojici ušila. A právě pro vítěze této tipovací soutěže byl určen ten polštářek se stromem, na kterém je červené srdce.



tyto polštářky šila Bubu
tyto polštářky šila Dalmi
tyto polštářky šila karakal
tyto polštářky šila Kačka
tyto polštářky šila Matylda
tyto polštářky šila ri
tyto polštářky šila Vave

Tipování letos bylo obzvlášť těžké, všechny autorky neuhádl nikdo. Nejvíce správných tipů nakonec měly dvě účastnice soutěže a los rozhodl, že cena letos poputuje na jih Moravy.

1 komentář:

  1. Alenko, prosím tě čeho všeho ty se neúčastníš :-)
    Jsi člověk s vééélkým srdcem ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave