pátek 24. října 2014

Deka pro Sofinku (DL-153)


Deka pro Sofinku je dvacátou dekou, kterou jsem ušila pro Deky z lásky. Když tedy troufale započítám deku ukázkovou i deky, kdy jsem pracovala s více či méně hotovým topem, jako třeba byla jubilejní deka pro Aničku (100) nebo deky, kdy jsem deky šila z obrázkových panelů, které ušila Vera z Brna (deka pro Matěje č. 130 a pro Lukyho č. 119).

U Sofinky jsem se přihlásila nejen k šití deky, ale i na ušití tří obrázků, které jsem chtěla nahradit jmenovkovým panelem.


A protože mám od léta vyšívací stroj, jmenovkový panel je kombinací aplikací a výšivek, které jsem si stáhla zdarma z databáze výšivek na webu Nej šicí stroje.


Jmenovkový panel jsem si nakreslila na balící papír ve skutečné velikosti. Tady porovnávám postup prací.
náčrt versus realita
načrt a rozešitá jmenovka
Jmenovkový panel je už hotový, tak zkouším, jak by mohlo vypadat pokračování. Pro Sofinku mi přišly opravdu krásné obrázky, tak se deka poskládala vlastně sama.


že by to mohlo vypadat takhle?

A tady už jsou obrázky hotové deky, kterou jsem šila souběžně s dekou pro Lucinku (158).
  jmenovkový panel na hotové dece
jmenovkový panel na hotové dece
rybku s deštníčkem ušila Zdena z Teplic
rybku s deštníčkem vyšila Zdena z Teplic
růžovou chobotnici vyšila Jiřina z Třemošné
růžovou chobotnici vyšila Jiřina z Třemošné
hravé delfíny vyšila Zdena z Teplic
hravé delfíny vyšila Zdena z Teplic
rybku vyšila Monika Chizecová
rybku vyšila Monika Chizecová
velrybu vyšila Terka, ZŠ Nový Hrádek
velrybu vyšila Terka, ZŠ Nový Hrádek
mořského koníka vyšila Jiřina z Třemošné
deka je různě proquiltovaná
deka je různě proquiltovaná
rybičková látka na zádíčka pochází z fondu Dek z lásky
rybičková látka na zádíčka pochází z fondu Dek z lásky
kvůli světlu venku jsem fotila dřív, než jsem přišila jmenovky
kvůli světlu venku jsem fotila dřív, než jsem přišila jmenovky
šila jsem dvě deky najednou a najednou jsem je i balila


3 komentáře:

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave