úterý 10. července 2012

Lesní mihotání

hotový top
Mé kamarádce, která mi dělá webové stránky, se moc líbila Kapradinová deka. A protože mně se zase líbí, jak mi stránky dělá, tak jsem se rozhodla jí ušít "na míru" jinou kapradinovou.

Deka se jmenuje se Lesní mihotání. Většinou je z látek z Ameriky, na borduře je nádherná látky z Bellet Fabric a jsou tam i látky nakoupené letos na PPM.







Sluníčko mi pomohlo podtrhnout zamýšlený efekt  světelného mihotání na lesních pasekách

Ve středu barevných čtverců je vždy jeden lístek

Bordura je proquiltována meandry

Vlnící se větvičky protkávají quilt ve svislých i vodorovných řadách

Zádíčka jsou z hnědého jemně vzorovaného popelínu

Rozměry deky jsou 135 x 200 cm, deku jsem fotila 10. července 2012.

3 komentáře:

  1. Vavísku, to je krásnááááááá deka!!!!!! ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  2. To jsem ráda, že se Ti líbí, když je pro Tebe, Bedulko. Doufám, že se bude líbit i kočenkám. :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Ona se mihotá i bez sluníčka!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave