čtvrtek 17. května 2012

První deka - Vzdušné zámky pro manžela



První deku jsem začala drze šít hned poté, co jsem si podle knížky zkusila ušít první hvězdu na polštářek. Deku jsem šila ji v létě roku 2009 v době, kdy jsem ještě měla malý kufříkový stroj a žádné zkušenosti.Prošívala jsem ji v ruce - zatím jako jedinou.



Deku má manžel pěkně po ruce na sedačce u televize; aby se tam hodila, koupili jsme do obýváku novou bordó sedačku. :o)

Můj historicky první blok na deku :-)
Jmenuje se Air Castle a je doložen už z roku 1898. Také se dá najít pod názvem Towers of Camelot.

samé vzdušné zámky, ale něco tomu chybí

přidáme cihlové chodníčky a malé vodní příkopy

prošívám ručně podle nakreslených čar

borduru jsem prošila na stroji bez kráčející patky a bohužel je to znát

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave