neděle 30. července 2023

Pětitřídka, deka pro Alici

 

Před pár lety jsme se začátkem prázdnin začaly scházet v domě, ve kterém kdysi bydlela babička mých sestřenic a kam jsem jako dospívající holka ráda jezdila, protože babička byla laskavá a úžasná. Scházíme se my, sestřenice a sestry, některé s některými vlastně ani nejsme pokrevně spřízněné, ale to babičce nikdy nevadilo, všechny nás u sebe ráda uvítala.

Loni jsem si uvědomila, že všechny ode mě mají nějakou deku, až na Alici, která teď dům vlastní a která nás vždycky zve na pár báječných dnů do domu vzpomínek. A tak jsem jí slíbila ušít deku.

Stále jsem měla dost času a spoustu jiné práce, pak mě vyšplouchlo zdraví a nakonec jsem deku dokončovala až v červnu, krátce před odjezdem. Deku jsem nazvala Pětitřídka. Alice je skvělá učitelka, tak proto.

Deka má rozměry cca 140 x 200 cm. Asi tak nějak. Prošitá je rovným quiltováním.

Nějak se mi nedařilo ji vyfotit celou a jako vždycky, když fotím, začal foukat vítr. 








5 komentářů:

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave