neděle 30. července 2023

Hračky pro děti z mateřské školy, podzim 2022

 

Už druhým rokem jsem vyráběla malé hračky pro děti ze zdejší mateřské školy. Dostávají je spolu se sladkostmi věnovanými obcí za jejich vystoupení při příležitosti rozsvícení obecního vánočního stromu před začátkem adventu. V roce 2021 jsem šila andělíčky, pro rok 2022 jsem zvolila pletené hračky.

První panáčky jsem upletla už konce července, ale protože jich bylo tolik a já jsem začala mít problémy s pravou rukou, doplétala jsem je až na poslední chvíli. Celkem jich bylo 24 a bylo to časově mnohem náročnější, než jsem předpokládala. Ale pohled na ně byl pěkný a dětem udělaly radost, a to je hlavní.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave