neděle 30. července 2023

Projekt Guldusi, výšivky z Afgánistánu, PPM 2023

V září 2022 jsem navštívila úžasnou patchworkovou výstavu European Patchwork Meeting, St Marie aux Mines ve Francii. Tam jsem si také zakoupila dvě výšivky, které vyrobily afgánské ženy v rámci projektu Guldusi. Jednu z těchto výšivek jsem v rámci daného projektu zapracovala do quiltu.

Šířka quiltu byla určena na 15 cm, délka pak 45, 60 nebo 75 cm. Původně jsem chtěla použít ruční šití, ale v zimě jsem měla takové problémy s rukou, že jsem mohla šít jen stroji. Ten dlouhý úzký rozměr mi dal zabrat, ale nakonec jsem byla s výsledkem docela spokojena. Výšivka zapracovaná do quiltu se projevila v celé své kráse a já jsem spokojená s tím, že jsem mohla alespoň maličko přispět k emncipaci afgánských žen.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave