neděle 30. července 2023

Quilt Cesta po Nilu, kolekce Afrika / Veba, pro PPM 2023

 

PPM 2023 jsem se zúčastnila pouze v rámci několika kolekcí. Jednou z nich byla kolekce quiltů, které byly vytvořeny z exportních látek pro Afriku, které poskytla firma Veba.

Každý z autorů obdržel čtyři kousky látek, které jsem si bohužel nevyfotila, a měl vytvořit quilt o rozměrech 40 x 70 cm s tématem Afriky.

Protože jedna z látek měla na sobě motiv pyramidy, zkombinovala jsem aplikaci většího kusu látky s úzkými proužky. Černý kontinent symbolizuje černé pozadí, barevné proužky rozmanitost i určitou roztříštěnost tohoto kontinentu.

Quilt jsem prošívala metalickými nitěmi. Více obrázků  uvidíte po rozkliknutí.







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave