úterý 19. listopadu 2019

Zboží ze zámoří

Zboží ze zámoří
Vznik quiltu Zboží ze zámoří jste tu mohli sledovat od podzimu loňského roku. Po chvílích jsem na něm pracovala až do do března letošního roku, kdy jsem už ho musela odevzdat.

Quilt byl součástí kolekce Art Quilt kubu CZ, povinným materiálem byla juta, které mělo být nejméně 30 %. Kombinovala jsem ji s hedvábím, většinou to byly zbytky z kimon z Japonska. Čtverce z hedvábí jsem sešívala v ruce do pruhů a ty proplétala s pruhy juty. Sice jsem docílila efektu, který jsem chtěla, ale prošívalo to docela obtížně.


Quilt jsem odevzdala, aniž bych si ho vyfotila. Fotografie je přímo z PPM a není příliš kvalitní. Protože stále ještě nemám quilt doma, tak ho nemůže přefotit, snad až někdy. 

Quilt má velikost 95 x 95 cm.






1 komentář:

  1. Alenko, to je krása. I nové uspořádání blogu se mi líbí. Je vše pěkně přehledné. Se zájmem jsem se podívala i na starší příspěvky. M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave