středa 20. listopadu 2019

Scrapové přehozy do Miličína

Když jsme s Vaškem loni přespávali u mé sestřenice v podkrovním pokoji pro hosty, napadlo mě, že by se tam mohly hodit scrapové deky. A hned jsem jejich ušití víceméně slíbila, protože přece mám doma spoustu zbytků látek a vymyslet nějaký scrap není vůbec těžké.

Pak se ukázalo, že zbytků je tu sice opravdu dost, ale vymyslet úplně jednoduchý scrap a dobře ho spočítat bylo mnohem obtížnější, než jsem čekala.
Dokázala jsem si zkomplikovat i šití, protože jsem zdvojila tmavé i světlé proužky, ale nakonec jsem uspokojivě vymyslela i quiltování a scrapové přehozy dokončila. V září jsem je dovezla do Miličína a byla jsem ráda, že všechna ta náročná práce nebyla marná, protože přehozy v pokoji pro hosty vypadají skvěle.

Jen bych se měla zlepšit ve fotodokumentaci. Přehozy jsem pořádně nevyfotila ani doma, ani v Miličíně. 




1 komentář:

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave