středa 29. května 2013

Průhledy - moje deka

Průhledy


Po ušití dek pro tchánovi jsem měla v plánu ušít deku pro mamku, udělala jsem si návrh, posháněla látky, ale najednou jsem měla neodbytné nutkání ušít si deku pro sebe. Sice jsem původně svou deku chtěla nechat až jako poslední, ale nakonec jsem si to  "předběhnutí ve frontě" zdůvodnila tím, že to je cvičný projekt.



A taky jsem pilně cvičila - mini borduru jsem vyzdobila kytičkami a motýlky quiltovanými z ruky. Dále jsem se pilně cvičila v kombinacích látek a poučila jsem se, že když se na borduru použije obyčejná látka, která mění časem barvu, quiltu to uškodí.

Deka má opět rozměry cca 140x200 cm a hotovou jsem ji fotila 18. dubna 2010.


scrapy miluju proto, že mi nabízejí možnosti nekonečně si hrát
kytičky, motýlci, kytičky ...
mimo okrajů je deka proquiltována úplně jednoduchými zvlněnými čárami
výstupní kontrola musí být  - aneb Mikešek v akci



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave