čtvrtek 30. května 2013

Hvězdy pro Baty - společné šití

Hvězdy pro Baty
Když jsem psala o společném projektu, kdy jsme šily hvězdnou deku pro kamarádku Zdenu, vzpomínala jsem předchozí společné šití, kdy jsme šily pro jinou kamarádku, pro Baty. 
Podařilo se mi od dalších kamarádek sehnat fotky, tak konečně mohu tento krásný quilt představit.

Dohromady ho dávala a nádherně proquiltovala Dalmatin.



Tohle šití nebylo naše první společné, už jsme měly za sebou úžasný projekt, kdy jsme ušily deku Zvířetnický rok.

Musím přiznat, že jak k nápadu na Zvířetnický rok, tak k nápadu na televizní deky mě inspirovala  malá zmínka o darovaném polštářku, kterou jsem našla v knize Markétky Zenklové "Patchwork aneb záplatování všemi směry. A ze stejné knížky jsme si také vybíraly hvězdy na quilt pro Baty.

náčrt s podobou hvězd, které jsme si z knihy vybraly
Látky jsme vybíraly kolektivně v americkém obchodě. Potom putovaly od jedné k druhé spolu s už hotovými hvězdami.
hotové hvězdy se sešly u Dalmatin
top je téměř hotový
hotový quilt je nádherný, krásně proquiltovaný

quilt dorazil k Baty 10. prosince 2011





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave