úterý 4. prosince 2018

Drobné šití pro charitu

pouzdro na brýle Domácí mazlíček
Každý rok zkraje podzimu šiju tři polštářky i další drobnosti pro charitativní akci. Aby to bylo zábavnější, tak nesmím předměty do poslední chvíle ukázat, a pak na to většinou zapomenu.

Letos jsem šila polštářků do domova seniorů celkem šest, protože kamarádka šít nemohla, a k tomu ještě polštářek jako cenu do tipovací soutěže a ještě jeden polštářek na objednávku. Sice občas tvrdím, že šiju ráda jen placaté věci, tedy quilty, ale polštářky mě baví taky.


Mimo to jsem do aukce poslala pouzdro na brýle, šitý obrázek a šperk či amulet ze lnu a hedvábí. A pak jsem ještě ušila tašky pro benefici libereckého Kašparova taškaření. Ještě chci do Vánoc stihnout ušít deku z lásky. Přijde mi přirozené dávat a pomáhat druhým už jen z vděčnosti za to, že jsem na tom tak, že to dělat mohu. 

šitý obrázek Mezi planetami

šperk-amulet Zahrada v podvečer

polštářek na přání

polštářek jako cena do soutěže
Polštářky nás šije šest. Aby to bylo zábavnější, dáváme si každý rok zadání. Tradičně to bývají hvězdy a "volná jízda", do třetice to letos byly květiny - ve vzoru látky, v motivu, jakkoli.  
první sada polštářků do domova seniorů

druhá  sada polštářků do domova seniorů

tady jsou všechny polštářky pohromadě
Pravá a Levá - palčákové tašky do Liberce na Kašparovo taškaření

3 komentáře:

  1. S tou druhou sadou jsi mne trochu zmátla - žádné prošívání! (;o)) A tvoje šité obrázky si zaslouží velkou pochvalu - možná, že bys časem mohla připravit nějakou výstavu právě z těchto úžasných artefaktů. Jsou kouzelné ... a kouzelné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Mám připravené podklady na další obrázky, jen čas mi chybí, je tolik věcí, které bych chtěla dělat. :)
      Ona i ta druhá sada je dost prošívaná, jenže to není vidět. Nějak jsem zapomněla udělat detailnější fotky.

      Vymazat
  2. A já jsem šťastným majitelem šperku, už jsem ho i "vyvětrala", je úžasný.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave