středa 26. prosince 2018

Deka pro Denisku (DL 363)

deka pro Denisku
K ušití deky pro Denisku jsem se zavázala na samém konci listopadu. Hodně jsem stála o to, abych v letošním roce ušila celou deku. 

Deka pro Denisku, které ještě ani nejsou tři roky, měla být ve stimulačních barvách (červená, bílá, černá, žlutá). A maminka si pro Denisku přála housenku a hvězdy, protože se Denisce líbí.

Tohle zadání mi docela dalo zabrat, pak se mi ale jednou v noci objevil před očima obraz deky.  Jo, to bylo ono! Pak jsem se trochu musela poprat s technickými problémy, protože 3D trojúhelníčky byly až moc 3D a visely dolů jako kokršpanělí uši. Ale nakonec se mi to všechno podařilo vyřešit a hotovou deku poslat tak, aby ji maminka mohla Denice položiz pod stromeček. Ještě nemám zpětnou vazbu a tak jen mohu doufat, že se deka Denisce i její mamince líbila a že jim udělala radost.

Protože jsem spěchala s posláním deky, nečekala jsem na hezké počasí venku a vyfotila ji jen doma při umělém osvětlení.









Deka má velikost cca 95 x 125 cm. (opět jsem ji zapomněla po quiltování přeměřit)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave