středa 4. října 2023

Nedokončený přehoz

Pokouším se na plotě vyfotit možná víc než deset let starý top, který budu posílat Jamale na prošití s tím, že ona ho pošle dál na dobročinné účely. Tenkrát to měl být přehoz přes válendu, ale než jsem ho došila, válendu nahradila postel a přehoz nebyl potřeba. Vlastně ani nevím, proč jsem ho tenkrát nedokončila, když jsem si s ním tak vyhrála. Ty šestiúhelníky z malých kytiček jsou ve skutečnosti malé kaleidoskopy a je obdivuhodné, že se mi to vůbec podařilo nějak poskládat, protože prostor na podlaze byl rozhodně menší než top, který měří cca 200 x 160 cm.

Možná mi vadilo, že by tento vzor měl být na válendě. Možný bych ho raději viděla na zdi, kdo ví. Tehdy jsem ovšem o šití nástěnných quiltů rozhodně nepřemýšlela, vlastně jsem o nich ani nic moc nevěděla. Netušila jsem, co je třeba moderní či art quilt, ani to, že patchwork zdaleka není jen záležitostí Ameriky a Evropy.

Dnes se na ten top dívám a vlastně se mi docela líbí. Kdyby se dotáhl, kdyby byl na zdi...


Ale ne, žádné takové. Top patří do krabice a poputuje i s látkou na zádíčka k Jamale, která byla tak laskavá a nabídla se, že quilt prošije a dokončí. Těch topů posílám víc, většinou to jsou různí pešci, které nikdy nebyl čas došít. Jsem ráda, že dostanou šanci na život a nebudou muset dál ležet v krabicích.






 

2 komentáře:

  1. Lezarts
    Ten je, opravdu moc vydařený! Měla bych problém se s ním rozloučit.Doufám, že nový majitel-ka ho ocení!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidíme. Poslala jsem ho Jamale k peoquiltování a půjde do světa přes Klubko s nití. Buď ho někdo dostane (charita), nebo se prodá a peníze půjdou na charitu. A děkuju, Renátko. Kdysi jsem ho s chutí šila a pak se to nějak zaseklo, změnila se barevnost pokoje, nehodil se.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave