pondělí 26. srpna 2013

Vánoce pro paterčata podruhé

UKÁZKA použití obrázku na jiné dece

Mám velkou radost, že už se mi ohlásily první švadlenky, ochotné připravit hezké Vánoce pro rodinu paterčat. Také se mi ozvala paní Scarlett Wilková a dala mi tip, s kým se mám domluvit na předání. Večer paní napíšu a domluvím se s ní i na tom, jaké zdrobněliny jmen na deky použijeme, zatím budu používat jména nezdrobnělá.




V mailu od jedné švadlenky zazněl návrh, že by bylo dobré na dekách pro miminka použít jednotný vzor, možná obrázek na středový panel, možná obrázky do rohů, aby deky nebyly úplně jiné. A poslala mi i pěkný obrázek medvídka na aplikaci. To mě zaujalo, myslím, že to vůbec nebude špatné, když se pak švadlenky, které budou šít deky, mezi sebou domluví na použitých barvách a jednotícím prvku.

Možná že by podobná dohoda mohla být i u polštářků.

Rozpis šití najdete, když kliknete na "Další informace".


Monika ušije na deky pro prcky stejný centrální obrázek - medvěda na bílém čtverci látky o straně cca 48-50.


podobné medvědy bude šít Monika
Obrázky i střih na medvěda poskytla Dana, děkuju moc.


Zuzka nešije, ale nabídla finanční příspěvek. Bude se hodit třeba na vatelín nebo na látku na zádíčka.


***

Seznam dětí a jména švadlenek, které se hlásí na šití.

Jména dětí budou tak, jak je to zde napsáno, tedy mimo Terezku nezdrobnělá!

Velikost dek pro paterčata:  90 x 100 cm.
Velikost deky pro Antonia: 100 x 130 cm
Velikost polštářků: 35 x 35 cm  (maximálně 40 x 40 xm)

TEREZKA
hračka:       Marika  (pokud nebude jiný zájemce), DanaL ušije Terezce (navíc) polštářek-slona
polštářek:   Marika
deka:          Dana

MICHAEL 
hračka:      Jindřiška
polštářek:   Dendy
deka:          Lada -  deka bude laděná do fialova

DENIEL
hračka:      Jindřiška 
polštářek:   Dendy 
deka:          Lucka

MARTIN
hračka:       Lenka
polštářek:   DanaL
deka:          Romana

ALEX
hračka:       ZuzaM
polštářek:   DanaL
deka:          Marie

***
ANTONIO   
hračka:        ZuzaM
polštářek:    DanaL
deka:          obrázky ušijí Renata a Viera, deku ušije Vave


Všem vám moc děkuju! 

7 komentářů:

  1. hlásím se na šití šesti bloků na deky.
    Jsem pro ušít deku i Antoniovi.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju moc, Renato.
    S těmi dekami to musíme vykoumat, jestli budou z obrázků, jako jsou Deky z lásky, nebo podle jednotného vzoru s jedním centrálním obrázkem a pak patchworkové podle libosti, klidně scrapové vždy v jednom barevném ladění. Tohle určitě rozlouskneme v nejbližších dnech, podle počtu přihlášených. Nějakým způsobem by ty deky měly být stejného typu, aby to dobře vypadalo dohromady.

    OdpovědětVymazat
  3. To se mi moc líbí, ráda se zapojím!

    OdpovědětVymazat
  4. vlastně vůbec nic o tom nevím, ale podle mě by bylo hezké, kdyby každé dítě mělo deku s jedním zvířátkem - třeba kočku, ovečku, slona, žirafu,.... byly by každá jiná a přitom stejné. Scrapovou s žirafou bych moc ráda ušila :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lucie, děkuju Vám za přihlášku do akce. Každá nabídka mě moc těší a vážím si jí.
      Různé obrázky na dekách by nebyly špatné, jen by se asi musely najít obrázky podobného typu, aby to nebyl vyloženě každý pes jiná ves. Proto se přikláním k tomu, že na dekách budou v zásadě stejní medvídci, ale deky samotné budou libovolně zpracované. Takže pokud vám nebude vadit medvídek, moc ráda bych si vás napsala na ušití některé z dek.

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Lucko, prosím, písněte mi na arolf.07@gmail.com, pošlu Vám obrázek. Třeba se Vám bude líbit. :o)

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave