pondělí 5. srpna 2013

Deka pro Aničku (DL-52)

deka pro Aničku


Prázdniny mi zatím probíhají ve znamení Dek z lásky. 

Začala jsem Kubískem, pokračovala dekou pro Aničku a teď dokončuji deku pro Martínka

Anička si přála deku červenou, tak jsem se jí snažila vyhovět, ale současně jsem nechtěla, aby tam té červené bylo moc, proto jsem přidala bílou látku s červenými puntíky






jako vždy nejdřív rovnám bloky na koberci v mnoha variacích
Fotila jsem na oblíbeném plotě za ostrého sluníčka a pak znovu, když tam byl stín. Fotky na sluníčku jsou trochu přesvětlené, ty ze stínu zase změnily bílou na modrou.

blok se jménem ušila Byszla
koníka vyšila Zdena z Teplic
veselou kočičku ušila Kerachne
 pejska s kostičkou vyšila Hana z Rousínova
 spící kočičku ušila Míla Plívová z Prahy
 střapatého pejska vyšila Marcela Bednářová - stilla
 hrající si pejsky vyšila Jiřina z Třemošné
 tajemné kočky vyšila Miluška z Vyškova
štěně dalmatina vyšila Marcela Bednářová - stilla
koníka ušila Lenka - Stínovlas
pejska vyšila Jiřina z Třemošné
quiltování - detail
quiltování - detail
zádíčka jsou celá červená, srdíčková - Mikeš je asi počítá


Jako obvykle jsem hotovou deku zapomněla změřit, tak jen přibližně: deka má rozměr něco přes 120 cm x něco přes 150 cm.  :-)


11 komentářů:

  1. Krásná, mochomůrková. Zase šikulky zapracovaly:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Renatko. :o)
      O.T. Na výstavu vyrazíme nejspíš tuto sobotu. Snad to tentokrát už vyjde.

      Vymazat
  2. Je nádherná. Mně se z obrázků nejvíc líbí spící kočička. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, Io, je moc roztomilá. Ale ono těch krásných zvířátek je na dece víc. :-)

      Vymazat
  3. mně se líbí pejsek s kostičkou, a střapatý pejsek, a hrající si pejsci a ten pejsek s ušima nahóru... ne, nepřeorientovala jsem se na pejsky, ale fascinují mě ty obrázky vyšívané křížkovým stehem, víc než ty "našité"

    jinak - nejhezčí obrázek je samozřejmě ta deka s MIkešem!!!! ♥ ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jinak, Bedulko. :-) Jinak obrázky jsou vyšívané křížkem nebo na stroji. Jsou to takové šikovné mašinky.

      Vymazat
  4. jsi nesmírně šikovná ♥
    dece jsi vtiskla nádhernou podobu a skvěle jsi se poprala s červeným zadáním. Je nádherně propracovaná a to srdíčkové quiltování je třešnička na dortu !!!
    Prostě nááádherná a ty jsi úúúúžasná♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až se pýřím, Renatko. Od Tebe pochvala těší dvojnásob, protože Ty šiješ úžasně. Děkuju Ti.

      Vymazat
  5. A já si říkala, kdo tu krásnou deku šil! j.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Jamalko. Od někoho, kdo šije takové krásné deky, pochvala těší dvojnásob, jak už jsem psala Renatce.

      Vymazat
  6. Děkuju moc za milé komentáře, moc mě těší, že se vám deka líbí. A nejvíc mě těší, že se líbí Aničce.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave