úterý 20. června 2017

Múr našich lások / The wall of our love


Říkala jsem kdysi, že patchworkové věci mají sloužit. Nemají být otřepené a mají se dát prát. Propálené věci mi přišly divné a dotváření quiltů akrylovými barvami jsem vnímala skoro jako zvrhlost.

Říkala jsem spoustu nesmyslů. Ach jo.

Letos v zimě jsem si koupila nejen reaktivní barvy a barvy na hedvábí. Ale taky pár kelímků barev akrylových. A štětce.

A na PPM další barvy, špachtličky, ťupátka a šablony. Hodně šablon a barev, protože jsem si neuměla vybrat. 

Musela jsem je si alespoň nějaké vyzkoušet. A tak vznikl základ pro quitt, který jsem nazvala Múr našich lások (nebo možná Wall).

Na své dokončení quilt musel čekat víc než dva měsíce, protože v současnosti řešíme rekonstrukci bytu, je toho hodně v práci a k tomu přibyly problémy s  mámou.


S tím volným časem se to v dohledné době určitě nezlepší, naopak ho bude ještě méně.

Ale šití a další práce s textilem mi moc chybělo. Tak doufám, že se občas najde alespoň chvilka na to, abych si zkusila zase něco dalšího.

Quilt má rozměr 38 x 86 cm.










6 komentářů:

  1. Ten quilt je tak skvělý, že si jen říkám, že jsi to bez těch barev tak dlouho vydržela... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ti, Romčo. Cením si Tvé pochvaly.
      Barvy mě moc bavily, ale ... teď je sice mám a nemám vůbec čas si hrát a chybí mi to. Ale bude líp, určitě. :)

      Vymazat
  2. Ten je úžasný, já mám tyhle zdi moc ráda... tak se těším, že ho taky někde uvidím naživo... Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, ani nevíš, jakou mám radost, že se Ti to líbí. Děkuju Ti.
      Byla bych ráda, kdyby mohl být někdy někde k vidění. :)

      Vymazat
  3. :-):-):-) to byl obvklý komentář který jsem v počátcích slýchala od patchworkářek, není co dodat,dobře jsi to vyjádřila. A ani nemluvě vytvořila. Jsou to krásné"nářky":-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Renátko, děkuju Ti za laskavý komentář i pravidelné návštěvy, které mi dodávají odvahu.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave