neděle 12. října 2014

Mantinel do postýlky pro Emičku




Nedávno jsem byla požádána, abych ušila naší Emičce mantinel do postýlky. Ne snad proto, aby z ní nemohla koukat ven, ale prý proto, aby si nenatloukla, až se v postýlce začne stavět a padat. 

Protože jsem se stala v létě nečekanou majitelkou zánovního vyšívacího stroje, se kterým se stále učím zacházet, rozhodla jsem se, že na na mantinel ušiju a vyšiju strojové aplikace zvířátek.













Mantinel ze dvou částí jsem ušila. Ale s tou ochrannou funkcí si nejsem jistá. Emča totiž postýlku z hloubi duše nesnáší, a tak v ní prakticky nepobývá. :o)




Ale co, když bude nejhůř, Emča může mantinel používat jako dvě velké a měkké obrázkové knížky.

Každá část mantinelu má rozměry 30 x 190 cm.

12 komentářů:

  1. Alenko, moc krásně si vyšíváš. Emička se má. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný mantinel, jde ti to s tím strojem moooc hezky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Veselá ZOO :-D A jak se zdá, vyšívací stroj jsi,také už ochočila:-)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Renatko. Stroj jsem si pořídila hlavně kvůli vyšívání jmenovek, chichi, ale zatím jsem se dopracovala jen do ZOO.

      Vymazat
  4. P.S.
    Ema se má, má mantinel:-)))

    OdpovědětVymazat
  5. Vavísku, chci být malá Emička a mít zvířátkový mantinel. To by se mi krásně probouzelo s pohledem na krásný zvířátka. Máš šikovný zlatý ruce.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave