pátek 24. října 2014

Deka pro Lucinku (DL-158)


Na deku pro Lucinku jsem se původně hlásit nechtěla, protože jsem došívala ještě deku pro Tomáška (138) a současně pracovala na jmenovkovém panelu pro Sofinku (153).

Ale oslovila mě Vera z Brna, se kterou jsem už na několika dekách z lásky spolupracovala, že pro Lucinku bude šít všechny obrázky a jestli bych je nechtěla dát dohromady.

To samozřejmě byla lákavá nabídla a také to byla výzva. A protože se mi bezprostředně dostavil nápad, jak bych mohla deku ušít, nabídku jsem přijala a na ušití deky se přihlásila. 




Krásné obrázky od Veru přišly téměř okamžitě. A protože deku pro Tomáška jsem měla hotovou a obrázky pro Sofinku ještě nebyly hotové, pustila jsem se do šití patchworkových srdíček.
ještě chybí vyšít velké logo Dek z lásky
ještě chybí vyšít velké logo Dek z lásky

Když jsem měla top deky hotový, přišly mi obrázky pro Lucinku. Tak jsem nakonec obě deky dokončovala souběžně. Najednou jsem si udělala oba sendviče, najednou jsem prošívala obě deky rovně a pak je quiltovala rovně. A v jeden večer jsem je obě olemovala, druhý den vyfotila, vyprala a nakonec obě najednou zabalila a poslala.



každý obrázek má trochu jiné pozadí
každý obrázek má trochu jiné pozadí
a každé srdíčko je taky trochu jiné
a každé srdíčko je taky trochu jiné








látka na zádíčka pochází z fondu Dek z lásky
látka na zádíčka pochází z fondu Dek z lásky
Protože deka mi vyšla o kousek delší, než bylo v plánu, chyběl mi na zádíčka kousek látky. Tak jsem ji musela trochu nastavit.

jmenovky jsou prošité, ale myslím, že to nevadí
jmenovky jsou prošité, ale myslím, že to nevadí
deka pro Lucinku
deka pro Lucinku
obě deky připravené k zabalení do obrázkového papíru
obě deky připravené k zabalení do obrázkového papíru


7 komentářů:

  1. Krásné dueto:-), jak to pracovní, tak to výsledné k odeslání! Já jsem díky takovému jednomu doručenému balíčku, měla krásný den, když jsem dnes ráno otevřela e-mail. Díky děvčata!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My děkujeme Tobě, Renatko. Deka, kterou jsi věnovala pro Adélku (170) je opravdu nádherná.

      Vymazat
  2. Jééé, krásná zvířátka a ta srdíčka! Lucinka musí být nadšená!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave