neděle 15. dubna 2012

Bloudění v duze

Scrapová deka je pro mou kamarádku Zdenu (teď už to můžu říct), která je moc hodná, má rozměr  141 x 213 cm (ta deka, ne Zdena) a vznikla ze zbytků z mých projektů i ze zbytků, které mi v rámci výměny poslaly piškbaby ze Zvířetníku.


Bludiště jsem vymyslela jednak proto, že Zdena má ráda všelijaké hádanky a rébusy, jednak proto, aby nezapomínala, že z každé zapeklité situace vede nějaká cesta. A duhové je bludiště proto, aby jí připomínalo, že život má mnoho barev a ty tmavé se střídají se světlými.



Deka jmenuje Bloudění v duze.


bludiště je opravdu funkční, jde projít jen jednou cestou



zkoušela jsem takové výhonkovité quiltování

ale zjevně to není můj šálek kávy

scrapy jsou bezvadné na zpracování zbytků

na zádíčkách mám stejnou látku jako na topu, lepší jsem nenašla


Deku jsem fotila 15. dubna 2012.


1 komentář:

  1. Ta je úžasná. Celoplošné quiltování muselo dát pořádnou práci. J.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave