sobota 14. dubna 2012

Akce z Galerie Marina

všechny bloky pohromadě

Na Galerii Marina probíhá průběžně několik šicích akcí, podařilo se mi zapojit do tří z nich. Společné šití deky je akce tak velká a dlouhodobá, že se ke mně nedostalo ještě ani první kolo. Ale proběhlo také šití v malých skupinkách pod názvem Každý každému kousek I. a Každý každému kousek II.; shodou okolností nás pokaždé šilo třináct.




Z prvního společného šití mám bezvadnou tašku na rozešité quilty (zrovna tam jeden odpočívá, zatím je jen z půlky proquiltovaný), z druhé akce bude kapsář na zeď za postel pro Tádu. Zatím ještě u sebe nemám bloky, které mi ušila děvčata, ale můžu ukázat bloky, které jsem já ušila pro ně.
pro Aloutte
pro Anabell


pro Barakubu

pro Doubravku

pro Elistr

pro Hedviku

pro Kerachne

pro Martinu

pro Miki

pro Pride

pro Zuzku
pro Sylvu


1 komentář:

  1. Juuj to sú úžasné bločky mojka, závidím dievčinkám z Tvojej skupinky:-) ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave