středa 14. října 2020

Deka z lásky pro Domov Lila

Tohle první deka, kterou jsem prostřednictvím dobročinného spolku Deky z lásky nešila pro konkrétní dítě, ale pro domov Lila, který se stará o děti s DMO. 

Přesto pro mě nakonec nezůstalo ono dítě anonymní, protože od domova mi přišel děkovný dopis s informací, že mou deku dostala Hedvička a že z ní má radost.

Ona vůbec tato deka je moc zajímavá, protože je to deka s příběhem.

Před pár lety, to jsem ještě byla v Praze a jezdila občas do patchworkového klubu, vedeného Markétou Zenklovou a Hanou Martínkovou. A právě ta druhá jmenovaná mi věnovala pro Deky z lásky sadu krásných mořských bloků. Sada byla tak úžasná, že Dáša Hulmáková, která Deky z lásky vede, neměla to srdce ji rozdělit. A za několik let se nevyskytl požadavek na deku s mořskými motivy právě tak velkou, aby se na ni bloky vešly všechny.


Příležitost se naskytla až teď a jsem moc ráda, že mě Dáša právě na tuto deku oslovila a že jsem mohla Hančiny bloky na deku použít. Potěšilo mě i to, že jsem našla doma kousek stejné vodní látky, aby i spojené logo Dek z lásky a Domova Lila mělo stejné pozadí, jako všechny ostatní bloky. Našla jsem i kousek veselé pruhované látky, která na mě působila plážově, a protože jí bylo málo, doplnila jsem ji jednobarevnými kousky v barvách proužků.
Jen vyfotit deku kvalitně se mi nepovedlo. 

Deku jsem došila 31. července 2020. Už bylo navečer a já jsem spěchala s focením, abych deku mohla vyprat, usušit, zabalit a ráno poslat. Bohužel jsem si fotky nezkontrolovala a pak už se nedalo nic dělat. 



Deka má velikost cca 120 x 150 cm. Bloky ušila Hana Martínková, látku na zádíčka dodaly Deky z lásky. Celkově je to má 42. deka z lásky.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave