středa 20. června 2018

Obrázky malované jehlou,

aneb Ohlédnutí za festivalem Polabský Montmartre 2018

V sobotu 2. června se konal již 4. ročník prestižního uměleckého festivalu Polabský Montmartre. Na akci mě upozornila Bláža, která navrhuje a vytváří originální a nadčasové šperky pod značkou LENKA BLAZA ART. Zatoužila jsem si užít atmosféru výstavy pod širým nebem a zkusila se na akci přihlásit. Potěšilo mě, že jsem byla přijata, ale jak už u mě zbývá zvykem, nakonec jsem svá originální přáníčka připravovala na poslední chvíli. Nakonec jsem přibalila i nějaké quilty, aby byl můj stánek na zelené louce veselejší.

Základ techniky jsem se naučila na kurzu pořádaného v rámci loňského Prague Patchwork Meetingu od norské umělkyně Inger-Ann Olsen, více o práci s akrylovými barvami jsem se pak dozvěděla na letošním PPM v rámci workshopu pořádaném firmou Aladine.

Najít na podkladu obrázek a vykreslit ho jehlou bylo už jen na mě. Obrázky většinou o velikosti 10,5 x 7,5 cm jsou lepené na karton A6, ty větší na A5, a jsou balené spolu s obálkou v celofánu jako přání. Bohužel mě nenapadlo si přání vystavená na stolečcích vyfotit, tak alespoň rychlá fotka zbylých přání na podlaze, než některá zadaná zabalím a pošlu.






 











Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave