čtvrtek 7. prosince 2017

Polštářky pro Domov sv. Alžběty na Žernůvce u Tišnova



Už tradičně jsem se zúčastnila neveřejné dobročinné akce, pořádané v rámci Zvířetníku. Tentokrát výtěžek putoval na pomoc naší kamarádce, která onemocněla roztroušenou sklerózou a polštářky putovaly do Domova sv. Alžběty na Žernůvce u Tišnova.



Šilo nás jako obvykle šest švadlenek, každá šije tři polštářky a toto je společná fotka všech polštářků. Bohužel jsem jako vždy bojovala s časem a se světlem, takže je to prostě jen dokumentační valná hromada polštářků.

My, co šijeme ZU, čili zvláštní určení, jak se tomuto počinu říká, si každý rok dáváme zadání. Pravidelně to bývají hvězdy a volná jízda a pro letošek jsme se rozhodly pro aplikace. Všechyn polštářky mají velikost 40 x 40 cm, aby se do nich vešla výplň z IKEA.

Toto je můj příspěvek do akce, zkoušela jsem dokreslování speciálními pastelkami na látky a pro příště bych zřejmě byla trošku odvážnější. 


Aby byla celá akce nejen prospěšná, ale i zábavná, tipují účastníci autorky jednotlivých sad polštářků. Toto je cena pro vítěze tipovací soutěže. Na polštářek jsem využila kousky batiky zbylé ze srdíčka, obšívala jsem černou nité a nakonec jsem kontury dobarvovala speciální černou tužkou na látku.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave