sobota 5. listopadu 2016

Deka pro Honzíka - s Verou z Brna (DL-262)


obrázek ušila Verunka z Brna
Deku pro Honzíka od začátku provázela smůla. Švadlenka, která se k dece původně zavázala, nejdříve ušití deky odkládala a nakonec se po čase přestala ozývat, a tak bylo potřeba najít náhradnice, které by deku rychle ušily.

Na výzvu Dáši Hulmákové se přihlásila Verunka z Brna, se kterou jsme už ušily nejednu deku - Verunka vždycky připraví nádherný veselý obrázek, který já pak zvětším na požadovanou velikost a celou deku dokončím a proquiltuju. Takže i tentokrát se mě Verunka zeptala, zda do toho s ní půjdu. Slíbila jsem s tím, že nejdřív ale musím dokončit věci slíbené do Zvířetnické charitativní aukce.

Nakonec se i tohle naše šití protáhlo. Verunka onemocněla a já měla problém s očima i s jinou nutnou prací, ale nakonec je přece jen deka hotová a v tuto chvíli už je konečně u Honzíka.











Deka má rozměr cca 130 x 160 cm.


2 komentáře:

  1. Alenko, krása. Jste dobré!!! ♥ Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Ten Honzík se má, taková nádherná deka plná obrázků! Ta se Vám povedla, ostatně jako všechno :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave