neděle 30. října 2016

Kočka Míca


Kočku Mícu jsem ušila pro tradiční neveřejnou dobročinnou aukci.

Na aplikaci jsem použila starou asijskou techniku kantha. Nebo je to možná boro či chiku chiku; všechny tyhle techniky jsou si podobné a spočívají v tom, že se na sebe vrství kousky látek a poté se prošívají velkými stehy. Zatím o těchto technikách vím příliš málo na to, abych dokázala rozpoznat, co jsem to vlastně ušila.

Všechny jmenované techniky se tradičně používají na výrobu a zpevnění oděvů a také na šití přikrývek, ale použít je na obrázkové aplikace jsem nikde neviděla, je to můj originální nápad.

Stejně jako systém na zavěšení obrázku, kterým je malé kovové ramínko, volně zasunuté do tunelu na zadní straně obrázku. Na ramínku je malé kovové poutko, pomocí kterého se obrázek snadno zavěsí na cokoli, co jen trochu trčí ze zdi.

Obrázek se skládá z několika vrstev látky, navíc je vyztužený sakonem, takže pěkně drží tvar. Rozměry obrázku jsou 43,5 cm x 40 cm.


6 komentářů:

  1. Ahojky Alenko, kočanda je skvělá .. ta technika se mi moc líbí, je to zase něco z jiného soudku nač se podívat ;-). Jsi šikula, ale to my víme :-)

    OdpovědětVymazat
  2. ...neustále překvapuješ! Je báječné, že zkoušíš různé techniky!!!
    Tak zase příště:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ti, Renatko! Moc mě to baví, jen času je nějak čím dál méně.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave